en ledig tisdag

jobbade i helgen och ville dö när jag var på väg till Zaras möhippa i söndags eftermiddag. Hade slitit som ett djur i två dagar och samtidigt tänkt tanken "VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?!" 20 gånger.
Har nu bestämt mig för att skita i utbildningen jag sökt för jag tror inte på att jag vill det. eller inte fan vet jag, men så fort någon berättar något asroligt från sin utbildning (läkare och barnmorska) så blir jag så jävla nyfiken. vill veta ALLT. detta betyder alltså att jag på riktigt måste plugga matte. Den ångesten kan ingen förstå. eftersom att alla tror att jag överdriver när jag säger att jag inte förstår..
 
I alla fall så hade vi det så himla mysigt i söndags. det blev inte riktigt som det var tänkt så vi var hemma hos zara och tomas hela kvällen istället.
Picknick på vardagsrumsgolvet med massa ost och cava, sen blev det grillat och rosé till middag. Spelade kanske världens töntigaste frågespel också; Tjejmiddag. köp det aldrig, inte ens på skoj.
Jag och elin tyckte det skulle vara kul att köpa nåt sånt töntigt eftersom det ändå var en möhippa men vi satt där allihopa och dog efter varje ny fråga.
Hur som helst var det jättetrevligt och bröllopet kommer bli fantastiskt! fick även se hennes klänning :)))))
 
Cissi, har lite tankar om den här picknicken som inte var så genomtänkt.
Vi måste ha musik?! hur? har du nåt som man kan ta med?
sen hade jag en till fråga men har totalt glömt bort vad det var nu.. som vanligt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0