DEN helgen

Det här med att jag haft såååååån rolig helg!!
helgen började redan i torsdags kl 15. gick hem till malin efter jobbet för att byta kläder, sminka sig lite och dricka rosé. Sen förfest på jobbet och en taxi till münchenbryggeriet!
Så fort vi kom in blev det bubbel.. och ännu mera bubbel! Middag, häng på balkong, efter hetsskrik till Måns (som jag inte klarade av alls. är tydligen inte lika tjejig som alla andra) hittade jag roliga killar som jag sen hängde med resten av kvällen. superkul hade vi! halv 1 tog jag en taxi hem och somnade sött.
vaknade alldels för sent på fredagen, men hann ändå till pappas jobb precis i tid. Alla höll så fina tal till Pappa och sen höll Pappa ett tacktal och började gråta, så talet fick alrig något slut.
Fick äntligen träffa Pappas gäng också. Världens roligast gubbar med bästa historierna! fint att dom hängt ihop i 25 år.
Efter middagen hemma hos mamma och pappa så tog jag bussen till slussen där jag tog en öl med robban och lunkan. Vi köpte sen godis på 7/11 och åkte hem.
 
I lördags hade jag en så jävla rolig dag och kväll!
Det hela började med lite förfest och lunch hemma hos Ullis och Thomas. Vin, plockmat, musik och marathon! vi d5 tiden tog vi oss till universitetet i SPÖREGN. mötte upp allas kompisar och gick sen i samlad trupp till entrén. Herregud vad det regnade vi det här laget. men till slut kom vi in och då blev det ölköp! ÖLÖLÖL och sen en jävla massa häng, dans och skratt.
Pendulum var grymma, Kill the noise var grymma, Rebecca och fiona var grymma pga dom spelade typ inga hits alls, the prodigy var galet, Gesaffelstein var svinhet och sist men inte minst JUSTICE! dock så jävla synd att jag vid det här laget hade ont precis ÖVERALLT i hela kroppen. kunde knappt stå pga ont i ryggen, benen och skavsår på fötterna.
Men Jsutice var också svinbra! såg bara 40 min, sen var jag tvungen att åka hem.
skyller detta på att poliserna i det här landet är så jävla mongo. Dans Dakar var tvungna att sluta sälja alkohol kl 1. kändes som ett jävla skämt när vi fick reda på det. detta för att dom tyckte det var folk som tydligen var för fulla, men SLÄNG UT DOM DÅÅ!??!?! herregud. men mitt i allt det här ska ju sjäölvklart systrarna larsson bli sjuka i huvudet. jag ringde seriöst aftonbladet.............................. tur att min mobil dog efter detta med tanke på att dom skulle ringa upp mig. hade inte varit så najs. skrattade ihjäl mig igår när jag kom på detta.
 
Igår var jag så trött att jag inte förstod livet. fattade inte hur v'dret blev så gött eller hur jag ens var vid liv.
Jobbade idag och visste seriöst inte hur jag skulle överleva. Gick från jobbet 30 min tidigare, satt då utanför jobbet och snackade skit istället med bästa bärarna.
 
Nu ska resten av sommaren bli lika jävla bra!!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0