sommar sommar sommar sommar sommar sommar

I fredags jobbade jag till kl 14, vi hade så himla lungt att jag inte orkade stanna längre. åkte hem för att äta och vila inför en kväll på trädgården.
vid 7 så mötte jag upp emma och benjamin i skanstull. vi gick till trädgården där det nästan såg ut som vanligt. lite annorlunda, men ändå samma. det blev en himla massa öl och skitsnack som sig bör. efter några timmar kom kalle, texas och texas flickvän. då blev det ännu mera prat om bästisar, giftermål och annat roligt. halv 1 fick jag nog och gick hem. var så jävla hungrig så jag köpte en SALLAD på 7/11, var tydligen inte sugen på mcdonalds eller något annat heller för den delen.
i lördags låg jag i hagaparken och sen under kvällen hemma i soffan.
Igår jobbade jag från kl 7 men redan kl 10 så skrevs min enda patient ut. kändes så sjukt vettigt att sitta på jobbet och göra absolut ingenting fram till kl 14. vilket jävla skämt. Jag skulle inte ens ha jobbat i söndags, kändes så jävla onödigt. inte ens värt pengarna med tanke på hur tråkigt jag hade.
Imorgon ska vi till skansen för att se Håkan!!! tjoohoooo! ska bli skoj.
på torsdag nästa vecka går jag på semester igen!!!!!!!!! ååhååååhååhååhå. lyckan i det!
 
 
Snart ska jag sova för jag ska gå upp jalv 5 imorgon. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0