I think I'm losing where you end and I begin

hade en himla bra helg! livet är nog lättare på sommaren! det är inte ens jobbigt att jobba (undantag finns alltid). det är så mysigt att jag kan göra saker efter jobbet!!!! idag träffade jag upp ida å lunkan å handlade presse till storasyrreeeeeen å sen åt vi fett goda köttbullar å jag drack tydligen hipster-öl. sen promenerade vi (lite halvt ofrivilligt) runt på söder. jag å ida vi fett trötta så vi åkte hem.
 
MEN! det abso bästa med hela jävla dan är att jag köpte Popaganda-bilj till mig å lunkan!!!!!!!!!!!!!!! FÖR HÅKAN KOMMER! jag sprang å hämtade min plånka å biljetterna va mina på någon minut!!!
jag får se the xx, håkan å jens lekman... å alla tre har varit typ mina favvosar live. hot chip har jag sett i en extrem feberyra, så det ska bli najsigt att se om! Å sen är det tyyp BARA bra artister resten också! åh himmelskt!! så skoj!

så. nu ska jag hoppas på att the xx spelar Basic space eftersom dom måste typ glömt den när dom spelade förra g..... !!!!! 

Åh på onsdag ska jag å ida å malin äta mexxi, det sak bli maxxat.. Mmm! på torsdag ska jag kanske träffa Anna, om vi inte ska ses på fredag istället! å det avgörs av när matte behagar komma hem!!!!!! s a k n a r .
imorgon är det 3 veckor sen vi sågs!???!?!? hur ser han ens ut nu? Nä.. kom hem kom hem kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0