fiesta och festa

aaaaaaaaaaaaaaah denna helg. så jävla kul!
i fredags vare fest hos malin som var mys och så. hon fick fina presenter och vi fick mat och dryck. det blev en hel del alkoholhaltiga drycker tydligen med tanke på fyllan.
efter mat, sangria, drinkar och skitsnack så gick typ alla hem förutom jag, cissi, cissi och malin. vi tog en taxi till oxid och det var väl ett bra val så här i efterhand. dansade mig SVETTIG. och alla hade ett gammalt ragg där. tyckte ju jag var väldigt festligt. herre. Kul hade vi i alla fall men klockan halv 3 så vare dags att tänka på refrängen eftersom vi hade ännu en fest att attenda på lördagen.
på lördagen vaknade jag upp hyffsat pigg och en gnutta bakfull. jag tog mitt pick och pack hem till cissi! vi hängde, drack öl, sminkade oss, bytta kläder och sånt. sen åt vi pizza med lunkan i sköndal.
Efter pizzan och ett jävla gnäll från mig om min mage så gick vi hem till David och Jessica där alla var. wii! lite snittar och bål och vin senare var man ju full igen. tack!
David fick också fina presenter och mitt lag vann NÄSTAN frågesporten. tur att jag kunde 3 frågor...........av 25.
efter en jävla massa prat med alla så tog vi bussen till staaaaaaaan. elller nä, till Gullmarsplan. för sen åkte vi tunnelbana.
Vi gick i alla fall till Patricia och jävlar vad KUL vi hade. först skriksång och dans till alla låtar man kan, lite ja må han leva för David, lite spríng runt på båten som jag tappar bort mig på hela tiden. jag ville ta en gruppbild på alla men det gick verkligen åt helvete. sen hittade jag mina jobbarkompisar, det var himla kul tyckte jag. sen tappade jag bort alla och då hade dom tydligen blivit utkastade. hittade sen olle och niklas så dansade vi till carola och sån skit. men det gjorde inget för vi hiphopade innan det.
när klockan blev halv 5 kände jag att nu får det fan räcka. jag klippte soluppgången när jag väntade på bussen och det var så himla fint. dock saknade jag lunkan! vi är så himla bra på soluppgångar.
 
Igår kom min mamma hem! gullepluttmamma! hon vill gärna adoptera dig förresten Adela. hon skrev ett svar på din lapp. du får komma hit och läsa!
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0