torsdag och så

när vi var i Mexico så sa jag att 2013 var året då jag skulle bli mer kärleksfull och glad. jag skulle även börja träna, eftersom jag tyckte att alla tjejer på stranden hade så sjukt snygga kroppar.
det där första jag sa har jag  typ glömt bort? kom på det idag och tänkte att det är fan inte normalt att jag vill bli mer kärleksfull och glad. jag ska väl redan vara det? och en sista sak jag sa som jag inte riktigt vet vart det kom i från var att jag skulle ge en viss person en ny chans pga jag tycker typ på riktigt synd om henne. ger jag en massa killar nya chanser hela tiden måste man ju även göra det mot gamla vänner..? jag vet inte. ska tänka på det här.
 
jag undrar om det liksom finns ett stopp för hur glad och snäll man kan vara under en dag. när jag jobbar så är jag otroligt hjälpsam, snäll, glad, skrattig, rolig och allt annat bra men så fort jag går därifrån försvinner allt detta. jag är så trött att jag ORKAR inte.
och här kommer tröttheten in..
jag är konstant trött. trodde det skulle försvinna för 2 veckor sen, men det sitter kvar. alltid denna trötthet...
jag sover ju ganska lite, men sover väldigt bra när jag väl sover. äter bra gör jag och träna har jag precis börjat med. det kanske blir bättre när jag kommit in i träningen och så.
 
och varför vill jag inte säga hej till personer jag känner? inte vilka personer som helst, men ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0