och så var den här veckan också slut.....

jaha ja.. i fredags var jag på jobbet och jobbad, efter jobbet så tränade jag me Ullis. sen åkte jag hem, åt mat, kollade på tv och sen soooov jag sött. Igår så gick jag till centrum, köpte nya träningsskor och linne, sen hem igen för att göra mest ingenting. vid 8 åkte jag till fridhemsplan för att möte Adela, åkte till Caliente där Malin och Sara satt och väntade på oss... hehe, inte alls sena.
åt tapar, drack sangria och snackades lite skit. och sen åkte vi taxi till jobbet för att jag glömt mitt insulin hemma, så Charlotte gav mig lite insulin och så gick vi till AG! där drack vi cava och så.
sen gick Malin och Sara hem men det ville inte jag och Adela såklart. vi drack lite mer cava och lite öl och sen gick i till Dovas när dom stängde. på Dovas drack vi öl och pratade med 92or, men vi ville inte gå på efterfest med dom så jag och Adela åkte hem till henne, drack lite vin, åt mackor (som var svingoda) och sen sov vi!!!!!
och till frukost gjorde Adela våfflor. jävla drömkvinna det där!
 
nu är jag trött...... och vill mest sova. fast jag måste städa. ååååh herreuuud.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0