lediga veckan

 Idag är min sista lediga dag den här veckan och herregud så skönt det har varit!! I måndags var jag på sös i några timmar, efter det åkte jag hem till Malin i hornstull. Så nu bor vi mycket närmare varandra och det gillas ju verkligen. i tisdags gick jag på stan, köpte present till mamma och kollade på kläder. åkte hem till mamma och pappa, åt pizza, drack kaffe hos elin och tommy och sen hem för att sova.
Igår låg jag hemma hela dagen pga mensvärk eller vad jag nu ska kalla det. jävligt oskönt. sen åkte jag till st eriksplan för att möta upp mina bästa fina jobbarkompisar. berättade om dom senaste dagarna för malin och hon berättade om patienten med psykos. blev livrädd av hennes historia och hoppas att det aldrig aldrig händer igen!
sen kom alla andra också. drack öl, åt lite mat, pratade om livet, löner, nya lägenheter, giftermål osv.
vid halv 7 åkte jag till gröndal för att äta middag hos zara och tomas! hon var så fin i sin stora mage och gjorde väldigt god pizza! (mycket pizza den är veckan). den 3 augusti ska jag på bröllop!!!! åååååh så himla kul och i början på april kommer en bebis!!!!!!
ikväll ska jag hem till adela och imorgon ska jag till jobbet!
 
det var hela veckan det! pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0