it feels like i only go backwards,

hej hej hallå flickor!


sämst uppdatering på mig.......... så man får skämmas ju. jag tror nog jag bara inte har nånting att säga? ni vet allt! 
hmm.. förra veckan.. hände nog ingenting spektakulärt? i fredags så var jag trött å kollade på life of pi innan jag somnade. på lördagen mådde jag illa men trotsade det genom att dricka mig redlös och fick sona det genom att spy ett antal ggr på söndamorgon (Tex på köksgolvet i min nya korridor... herre..). så sen låg jag i soffan i kärleksköket å dog, flyttade mig in i mathias rum å la mig i soffan å dog å sen kom han å hans vänner tillbaka å då kände jag att middag är ju ändå kul å handlade mat å gjorde pannkakor... å sen söndagsfikade vi å sen var vi supertrötta å somnade. kul... idag har jag pluggat. å ligger i min säng med mensvärk vilket alltid är skönt....... kuk. hatar känslan av att vilja dra ur mig min livmoder :) :) :) snart ska jag möta Anna å promenera och snacka skit.. å sen göra laxburgare.... å sen dra ur min livmoder :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du ändå kan hitta glädjen!!!!

2013-01-29 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0