I COULD BE THE ONE.........

en fredagkväll som slutade med Big bang theory och Borat. Jag var så trött att jag nu såhär i efterhand inte har en aning om vad som sades eller vad det handlade om. somnade kl 23 och vaknade med ett ryck kl 05 av att någon gillade en bild på instagram.
åkte till jobbet halv 7, alldeles försent, och kände att nu orkar jag fan inte mer!? har jobbat i 3 dagar och är helt slut, denna trötthet som förhoppningsvis går över snart..
och eftersom jag tydligen är så jävla kärlekstörstande person så gick jag upp på HIA bara för att få kramas med Ullis och snacka skit. bra att det finns en himla massa bra personer överallt. och herregud vad min chef är FANTASTISK. älskar denna människa! världens snällaste och finaste när man inte mår bra. och självklart annars också!
 
efter jobbet idag åkte jag hem, tuggade en himla massa tuggumin från mexico, somnade, vaknade av att Adela ringde. mötte henne i centrum och så köpte vi mat!! sen gick vi hem, lagade maten, åt maten, pratade om viktiga saker, såg filmen Intouchables, åt vindruvor och såna där fluffiga saker.
Imorgon ska jag jobba sen är jag ledig måndag-torsdag!!!! dock jobbar jag hela nästa helg.
 
kram o puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0