HEJ HEJ HEJSAN TJENA

helgen spenderades mestadels på jobbet, men även hemma själv och med olof. i söndags gick jag och adela på promenad och sen fikade vi i gamla stan. hur mysigt va det rååå?
i måndags jobbade jag och vi hade världens jobbigaste dag. ALLT var åt helvete hela dagen, förstår liksom inte hur allt gick ihop ändå. och mitt i allt detta så svimmar en av mina patienter och jag står BAKOM honom. han var lite tung.....
Igår var jag ledig, tvättade, kollade på film och serier för att sedan somna sött kl 20:30.
imorse vaknade jag 3:30 och det var inte allt speciellt genomtänkt att somna så tidigt dagen innan förstod jag när jag vaknade. kom i alla fall till jobbet och idag har vi inte gjort ett skit. hade helt seriöst typ 5 patienter?? tillslut fick vi in en tjej född 92 som hade ätit lite jordnöt som hon inte tålde. herregud vad hon såg ut!!! så svullen och röd i ansiktet. stackars henne!
 
nu är jag i all fall hemma igen och har precis beställt mitt FRISKIT OCH SVETTIS KORT som jag ska hämta ut på kungdsholmen om några dagar.
lilla lata Ida ska alltså börja träna. så himla tur att jag har en del personer att träna med också!
 
 
och juste! Adela och kanske någon annan som läser så kan jag berätta att jag har typ 3 bilder på mina kära reskamrater i mexico pga jag fick inte ta bild på dom?! men dom jag har är fina :))))
om ni nu skulle undra varför jag enbart lagt upp en bild på cissi, robban och oscar.
 
 
imorgon ska jag äta middag med malin och sara!! och i helgen ska jag.......dricka alkohol. det vill jag nämligen. och på måndag ska jag träffa simon. hoppas han inte ha dibbe.
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0