det är tydligen 2013 nu.

det har gått 21 dagar på 2013 och det här är första gången jag skriver här. har ju varit i mexico vilket var underbart pga bra klimat, det var grönt, god mat (spec. i tulum.. och spec lobster pasta!) goda mojitos.. jättebra med allt helt enkelt.
 
sen kom jag hem å då var jag i sthlm vilket var mysigt å åkte sen till linköping. där var det kötta tenta som gällde! när den var klar firades det med öl på villevalla. blev full på tre st! men det blir lätt så när ölen är lite finare å bättre (å mer alkohol i...) på fredagen gjorde jag cytologprov (svar om 4-6 veckor) och sen hem å somnade i soffan, sen gick jag in till stan för att möta Anna å Signe å dricka öl! mysi. sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle äta en gryta å dricka rödvin å sen gå på bio; django unchained. mycket bra film! om man gillar tarantino ska man se den :) 
på lördagen var jag i stan å fikade på berget <3 världsmysigt ställe! sen svira om till finkläder + skidglajjor för då var det After ski-sittning på FLAMMAAAAAAAAN. med alla bra människor. så himla kul var det! 
igår var jag världens tröttaste människa!!! Sov, vaknade, sov...åt...fikade massa.. semlor tex. mycket gott å värt. 
 
Nu ska jag städa rummet å sen gå till skolan! börjar nya idag! Utv.psykologi, boken jag har heter Childrens thinking... så känns ju som om det kan bli mkt bra! 
 
 
oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0