älskling, jag är hemma nu!

jag är nu hemma igen efter 2 veckor i mexico! även fast jag (och dom andra) mått dåligt så har vi haft kul och mysigt! bilder kommer såklart men inte idag för jag är helt sjukligt trött.
imorse vaknade jag kl 10 efter 5 timmars sömn, har sen dess varit jävligt trött men jag får verkligen inte somna förens tidigst kl 22. går ej annars! imorgon ska jag till SÖS på morgonen och sen jobba! var förövrigt på jobbet idag och jag har saknat dom så mycket! vi hade kramkalas och dom sa hundra gånger att jag var så himla brun. heheeee.. tackar!
precis när jag gick därifrån så ringde dom från arlanda, men eftersom jag stängt av ljudet på telefonen så missade jag samtalet. ringde upp när jag kom hem och då sa dom bara att väskan kommer hem till mig...... jaha?! ja väskan finns i alla fall på arlanda och det känns ju himla betryggande.  dock vill jag ha den NUNUNUNU!
eftersom jag är världens största materialist så tycker jag att det här är jobbigast någonsin. spelar ingen roll att man kan köpa nytt! och det jag köpt i mexico kan jag absolut inte köpa igen.
 
saknar redan värmen...... frös arslet av mig när jag var ute idag! men snart är det VÅR!
 
puss

Kommentarer
Postat av: A

tack så heeeeeeeeeemskt mycket!

2013-01-09 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0