well i had a dream..i..

åt för många godisar för cirka fem godisar sen. fortsätter äta. hej socker jag älskar dig!
 
har haft en bra helg tror jag nog. i fredags var jag med <3köket och åt på villevalla å drack öl (2 st). Sen gick vi till köket och förfestade, men hade bara lite mindre än en halv flaska vin så den drack jag upp. Va överrallt, å ingenstans, ungefär! Som alltid då.. men vid halv två kände jag mig så sjukt full så då gick jag upp och la mig. sen vaknade jag ungefär vid 10-11 å spydde....Sen fortsatte dagen i det härliga tecknet! Kunde inte ens dricka vattten typ.. fy fan vad det sög!!! hat hat hat. men vid 4 så orkade jag mig upp, så gick ner å åt lite... sen till stan med M för att möta upp Anna å Svante å äta å bio. Vi såg Zero Dark Thirty å den va väldigt bra! se den vetja! spännande typ hela tiden. MMMMMM. sen gick vi hem å det var fet fest in lövkitten.. men jag var inte så där taggad så vid 1-halv 2 gick jag upp till mig istället å mathias stannade där. vid 4 hade jag fortfarande inte blivit trött. sånt kan tydligen vara svårt när ens pojkvän umgås med någon "speciell". MmmmmHm. så då gick jag ner å gjorde te. å där satt alla typ halvnakna eller hade åtminstone bytt kläder? det var bodyshots, folk som sprungit runt flamman nakna eller gått fram till vakten i bara kallingar å frågat om han fick komma in å värma sig... Jösssssses sa jag å gick upp med mitt te igen å sov sen! 

idag har jag; Tränat, "pluggat", å gjort en veg.lasagne. GOTT DÄÄÄ!! 
 
nu äter jag för mkt godis så jag mår jätteilla :( ska studera lite! 
 
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0