saker att vara glad över:

 - fick mitt schema igår och det var så himla bra!! '
 - fick hem min nya plattång idag (dock fattar jag inte hur man ska få fina locka med den)
 - imorgon är det klinikfest!!!! förfest på 31:an och sen middag och fest på Nalen.
 - jag är ledig på fredag!
 - det är löning på måndag!
 - det är vår snart...... typ?
 
men över till något annat.. som att jag har ont i ryggen! fan jävla patienter som inte kan sköta sig själva. herregud vad tungt det är att hålla i ett ben som personen i fråga inte själv orkar hålla upp och som är FYLLT med extra vätska i 10 min. trodde jag skulle gå av tillslut!?
så nu har jag så jävla ont i ryggen. känns som jag har knivar i ryggen, inte jätteskönt.
 
och jag vet fortf inte vad jag ska ha på mig imorgon. orkar liksom inte bry mig egentligen heller? malin sa idag "men du har ju lite rockig stil redan". förstod inte riktigt det hon sa faktiskt, jag tycker absolut inte att jag har det.
 
 
 
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0