mmmmhm

i fredags jobbade jag och sen när jag slutade var jag på så jävla dåligt humör pga en väldans massa saker. åkte då hem istället för ut som egentligen var min tanke från början. Kollade på Girls och sen sov jag och vaknade kl 10 av att Lunkan ringde.
Vid 13 åkte jag till jobbet och var på ett helt sjuktligt dåligt humör. mådde sämre än sämst! Det första Malin sa när jag kom var: Men hur mår du???
jag satt där och snackade skit med Malin och sen kom alla andra. då visar det sig att dom jag ska jobba med är på precis lika dåligt humör som mig. bra stämning med andra ord.
jobbade jobbade jobbade och sen blev jag ännu mer ledsen över att jag inte kunde gå på fest och träffa folk jag inte känner pga att jag skulle jobba kl 7 idag. mycket trött på att jobba cptider just nu.
och vet ni!? IDAG JOBBADE JAG. fyfan.
Så jävla skitjobbigt att gilla jobbet, men inte vilja jobba! det blir för mycket och då blir det bara jobbigt.
efter jobbet idag så gick jag till fridhemsplan, köpte grejer på ÖB och annat på Pris Extra. sen åkte jag hem!
och sen kom Adela med MAT!!! du är bäst och jag älskar dig.
jag mår ju alltid bättre när jag umgås med folk, men ibland vill jag inte för jag tror att jag inte vill fast jag egentligen vill. mmm juste.
 
på onsdag ska jag på konferens på djurgården, kommer ju bli inte så jättekul men kul att hänga med folk utanför sjukhusets väggar. att se alla i NORMALA kläder. herre.gud.
och få skratta åt hur läkarna suckar åt cheferna. haha bästa jag vet!
 
hejdå!
 
 

Kommentarer
Postat av: A

<3

2013-02-04 @ 10:04:53
Postat av: A

<3

2013-02-04 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0