Konfernes på kardiologen

Jag var ju på konferens igår på Hasselbacken och det var himla trevligt! Vi började med att äta frukost, så jävla gott med mackor och en massa frukt. Sen pratade våra chefer i någon timme om förbättringsarbetet, LEAN, våra åtaganden och annat ganska tråkigt. Men det passade ju vädigt bra att ha en konferens om hur vi ska förkorta kötiderna till avdelningarna, hur patientsäkerheten ska bli bättre osv samma dag som KS Solna sätts i beredskapsläge. herregud vad sjukt det är! sånt händer ju så sällan.
efter detta  så fikade vi!!!! mmmm.
sen mera snacka och grupparbeten, sen LUNCH. det var buffé och alla var helt sjuktligt mätta efter detta.
lite mer grupparbete efter lunch och under tiden skulle vi fika igen(!!). dom dukade upp ett efterrätts bord...............till oss som ÄLSKAR detta.
sen avslut och utvärdering.
 
när vi väl gick ut från Hasselbacken efter nästan 8 timmar så snöade det fortfarande. Vi hade fötrst tänkt gå till Karlaplan men icke i detta hemska väder. tog bussen och sen efter lite letande så hitta vi til Magic bar! vi var så sugna på vin att det var det första vi gjorde. drack vin alltså.
sen blev det middag som inte alls var god... så gå inte dit och ät!! blä.
sen mer vin.. och mer vin....
och mitt i alltihopa så stänger dom!??!?! kl 22!!! jättekonstigt tyckte ju vi såklart.
så där stod vi utanför och undrade vart vi skulle här näst. det fick bli Soap bar! en liten promenad dit och så lite rbv. när vi tröttnat så tog vi en taxi till fridhemsplan för att gå till sämsta haket någonsin: copperfields.
drack ÖL och alla var fantastiskt fulla. ´halv 1 kom vi på att sista tunnelbanan gick så då åkte vi hem!
imorse när jag vaknade var mitt huvud extremt ljuskänsligt, ljus känsligt och känsligt för fan allting. gjorde fruktansvärt ont!? sen när jag kom till jobbet så kom även illamåendet.
som tur var så var det ju inte bara jag som mådde dåligt. vi såg ut som lik dom första timmarna.... stackars patienter.
när jag kom hem så somnade jag. vaknade eter 3 timmar och såg att jag hade lite missade samtal från Lunkan som jag egentligen skulle gå på bio med idag. blev inte riktigt så va..
 
IMORGON ska jag träna, städa och ut med jobbet. kommer kanske dö av trötthet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0