jag har så mycket att göra........så jag gör en lista..........

Vad är ditt fullständiga namn?
Ida Maria Larsson. döpt efter en bok som heter Ida Maria från Arfliden.
 
När är du född?
18 December 1988.
 
Vilken är din familj?
Mamma, Pappa, Elin, Jenny, Peter, Tommy, Marianne, Ellen, Viktor, Mormor.
 
Vad gör dig lycklig?
Min familj, mina vänner, Alla på jobbet, jobbet, att hänga med alla kompisar, äta god mat, skratta, sommar, vår, första snön, nyårsafton, sommarfester, när någon säger nåt fint, musik, kärlek, vin, dansa, ha åstadkommit något bra. Allt som får mig att känna bubblor i hela kroppen och när man bara vill skratta hela tiden. Allt/Alla som får mig att känna så.
 
Vilken är veckans bästa dag?
Fredag! fast bara om jag inte jobbar kväll. ÄLSKAR fredagskänslan. sen gillar jag Lördag extremt mycket också!
 
Vad är din största svaghet?
att jag inte tror på mig själv jämnt, att jag kan bli oerhört sur på dom jag tycker om mest för småsaker, står inte alltid upp för mig själv och beter mig som ett barn när mina föräldrar är i närheten (nä men nästan i alla fall)
 
Vilka är dina starkaste sidor?
Jag vill altid hjälpa till tex när någon vill att jag ska jobba så gör jag det, vill ta hand om mina nära, tycker om alla tills dom visar att jag inte borde, bra på att vara spontan och orädd i vissa situationer (spec på jobbet).
 
Vilken var den senaste filmen du såg?
Män som hatar kvinnor! hemma hos simon i söndagskväll
 
Vad var det bästa som hände 2012?
Att jag började på st göran (som förövrigt är exakt 1 år sen idag), få lära känna fantastiska personer och Mexico!!
 
Vad arbetar du med?
Undersköterska på kardiologen.
 
Vad var ditt senaste inköp?
Det vare väl hamburgare och öl i måndags. gott vare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0