jag är hög nu sen den dagen då du kom jag är hög nu och kan inte somna om å jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång med dig med dig med dig. det känns att kärlek lovar stort men håller tunt, du kan kalla det förnuft men aldrig sunt. det är nog sagt av någon stackare som aldrig ramlat runt med dig med dig med dig.

sen vi hördes senast har jag; Freakat ut totalt (i blame the rödvin!) och fått rosor. ätit tapas och varit på vernissage på alla hjärtansdag, blivit officiell flickvän (if its not on facebook...så är dä ingenstans!!), varit på drinkfest vilket var väldigt kul, lördagen tvättade jag på och kollade film, söndagen var en söndag som kom och gick.... nu är det en ny vecka.. NYAA TAG!! nä men. Börjar bli bättre på att inte vara dum mot mig själv, mot honom, mot OSS! Jag vill lita på att det här är..sant. eller vad jag nu ska säga. Jag gillar det det så mycket. Så blir väl lite rädd. Men börjar känna mig säkrare.
 
 
Nåväl. Nu mot något roligare (TYP) Kommer hem nästa vecka! Kanske redan Onsdag? Har skola mån-tis ba.
 
 
oxxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0