... imorgon är det alla <3 dag

i fredags skulle jag ha ätit middag med jobbet, men jag hade en sån värdelös jäva huvudvärk hela dagen att jag helt enkelt inte orkade eller ville till slut. jag låg hemma på fredagskvällen så på lördagen var jag superpigg. Gick upp, åt frukost, tog en powerwalk pga orkade inte ta mig till gymmet, sen handlade jag mat och gick på systemet. sen åkte jag till bromma block med max och anton. hängde lite där och så, sen åkte jag hem igen. städade, diskade och lagade mat för jag skulle ju finfrämmande! äntligen fick jag träffa lisa igen efter 10(!!) månader.
Vi åt mat och drack vin! mina grannars kompisar kom förbi och hängde lite, sen gick vi ner till andra grannen för att hänga lite mer.
sen åkte jag och lisa till stan för att dricka öl och prata igenom typ allt som vi inte pratat om de senaste månaderna.
jag skickade ett sms jag inte fick svar på heller.. förens på måndag under min lunch. Tack för svaret, det var precis som jag hade trott men inte vad jag ville höra. bra, då vet jag.
känns som om jag skrivit nästan samma sak förut i den här bloggen.. men det är liksom så med mig. jag är den man hänger lite med tills man hittar tjejen man vill vara med på riktigt.
Efter att jag varit ganska så sur, ledsen och grinig på jobbet så ringde jag kim för jag orkade verkligen inte åka hem. åkte istället till hans skola, hängde där med honom för att han skulle göra nåt viktigt och sen drack vi öl och åt hamburgare. pratade om killar, tjejer och kärlek som vi inte vet vart den finns.
åkte sen hem till mig för att kolla på new girl och skeda. precis det man behöver när man är ledsen. sen sov jag sött fram till kl 06.30 då jag var tvungen att gå upp för att jobba.
jobbade från 07.00 - 20.30 igår och det gick ju bra, men jag är lite trött idag.
ganska så kul också att jag inte förstod i måndags varför mitt kort helt plötsligt inte fungerade. tydligen vill någon mexican ha våra pengar! mina, cissis och robbans alltså. tur att swedbank upptäckte detta och spärrade mitt kort! dock lite jobbigt att inte kunna köpa någonting eftersom jag inte har något kort... typ mat liksom.
 
ikväll ska jag ut och äta med mina kära föräldrar. älskar att bli bjussad på mat! helt fantastiskt.
sen är jag ledig i helgen igen!! tjohoooO!
OCH jag är nästan helt ledig den helgen som du kommer vara hemma, cissi!
 
 
puss till er <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0