do more of what makes you happy.

Igår efter jobbet hade jag och malin bestämt att vi skulle ses och ta en öl. vi har aldrig hängt bara vi två så det var liksom på tiden. det var så mysigt att sitta där i flera timmar och bara prata! kul med någon som är så lik en själv. hon har ju även samma killsmak som adela.. hehe
hennes pojkvän kom sen efter några timmar och han var lika gullig och rolig som henne själv. Sen kom även anders, sen sa vi hejdå för jag och anders var så himla hungriga. Åt mat på amida kolgrill på fleminggatan och tog sen tunnelbanan till medis. Mötte upp emma, benjamin, lisa och robban på retro! mysigt, kul och himla trevligt. det är nästan så att jag glömmer hur det är att umgås med folk jag inte sett på länge, men kul var det i alla fall. gick sedan vidare till imperiet för att dricka lite mer öl. kvart i 3 började jag må så jävla illa pga åt jättelite till middag (hungern hann liksom gå över) så då tog jag en taxi hem. jävla värt måste ändå säga så här dagen efter, även fast det kostade 250 kr.
 
Om några timmar kommer Adela hit och då ska vi äta tacos!!!! så jävla sugen på det och har varit det i typ hundra år. jag skulle egentligen gått ut med Malin och hennes kompisar, men jag orkar verkligen inte och jag gillar verkligen inte biljard. Max och dom skulle också spela biljard, förstår inte varör alla vill spela biljard? det är ju supertråkigt.
 
och jag tror inte jag orkar vara ledsen längre nu. nu har jag fan ältat med typ alla! och jag ska ju faktiskt göra som robban och börja internetdejta!! tror liksom det skulle vara kul :)
 
PUSSSSSSS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0