åren går

Det är en alla hjärtans dag idag!!!
kan på riktigt inte alls minnas vad jag gjort under den här dagen förut. vet att jag haft pojkvä 2 gånger i alla fall, fast för 100 år sen. och typ hängt med killkompisar..
Tycker mest ingenting om den här dagen faktiskt. fin typ, fast inget måste liksom.
kommer ihåg alla hjärtans dag 2006 så himla väl! jag gav en inramad bild på mig och andreas till andreas. och jag fick blommor och jag var så jävla kär i honom fast fuckade upp allt bara några dagar senare.
tur att man växer med åren!
 
Nu sitter jag i min soffa, lyssnar på musik och dricker kallt kaffe. dricker liksom kaffe?! dricker inte det längre. bara när jag är extremt trött och less på jobbet.
 
och vet ni! i slutet på februari förra året var det +12 utomhus!!!! snälla snälla kan det vara så i år också?! skulle vara så helt fantastiskt.
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3 till er!
 

Kommentarer
Postat av: A

nä inge jävla 12 plus i februari då blir det piss sommar som det var förra året också. det är vinter nu. okej!

2013-02-14 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0