så som en pistol det finns alltid något äkta att hålla fast vid.

jag vill planera nyår! har fått en nytändning och vill verkligen ha nyår nu. älskar ju nyårsafton! alltid roligt och ja. just nu vill jag nog lämna 2013. vilket blandat och konstigt år. lycka och olycka. man vet aldrig vad livet ger en. det är så spännande och läskigt att det inte är klokt. igår sa vi hej då för alltid till det som var vi.
egentligen gjorde vi väl det för några veckor sen, men igår var det liksom definitivt. han var så arg så arg så arg. och ledsen. och besviken. det var jobbigt att se honom så ledsen. jobbigt att såra en person. jag blev arg när han sa att han inte fattar hur jag kunnat såra honom så här och göra så här mot honom.. NÄ DU! jag vet inte hur DU kunde i våras heller.. vet att han är ledsen nu, men han ser inte sin egen del i det hela och det gör mig ledsen och arg också. han är fortfarande ego liksom; han undrar varför jag slutat kämpa nu, men själv vet han inte om han vill ha mig eller ej? Nä men en sån vill ju jag ha! Nej tack, jag förtjänar någon som vill DÖ för mig. en sån finns ju någonstans. Sen gjorde jag bort mig lite... han sa typ säg ärligt nu om ni låg med varann, och jag svarar "vilken gång" hahahaha alltså.. hur dum är jag? insåg snabbt mitt misstag och sa alltså jaa den 9e... eh nej såklart inte (och slapp alltså ljuga).
 
snart är det en ny helg och vi får se vad som händer då.
 
 
Jaja. Nyår alltså. Vill ha en riktig nyårsmeny! Bellini, hummer, oxfile........... MmmM! Andra tips mottages men det låter ändå kul med det. 
 
nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till julkalendern imorgon. sen ska jag jobba och tänkte kanske träna? inte tränat på så länge att jag skäms................................. kommer bli en tjockis. sen ska jag vara kattvakt till Signes läskiga katt Nisse..........
 
Puss å kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0