någon slags fortsättning dagen innan nyårsafton.

MARS

Bästa med Mars var ju att åka till Åre. 
 
APRIL
 
Bästa med April kanske var att jag fyllde år? hade så kul på vår födelsedagsfest!!! massa massa folk! å så.


MAJ
 
Maj var en sjuttonade maj som förädrade och förstörde allt. Han och Susanna. Jag i mitten. Det går kanske att bygga vidare och glömma. Men det är inihelvetes svårt.

JUNI

Var glad över att slippa vara i linköping men saknade M som var ute och reste. kändes läskigt ibland.

JULI

Skrev 1 blogginlägg. Det var somrigt, vi drack vin, jag jobbade och saknade M i det inlägget pga att vi inte träffats på tre veckor.

AUGUSTI

Hade semester, gick på POPAGANDE och åkte tillbaka till Linköping. Hade massa att skriva men kunde inte pga "vill skriva om sommaren. om att komma tillbaka. Om BRA känslor. och lite om DÅLIGA. och hur jag försöker vinna över dom dåliga (pang bom krasch.)". Allt var för svårt att sätta ord på.

SEPTEMBER

Hade drinkfester hit å dit å mådde skit. köpte tabletter på apoteket i hopp om att må bättre nån jävla gång.

OKTOBER

KUNDE. INTE . SKRIVA. Mådde så dåligt. funderade hit å dit å fram å tillbaks. ingenting var enkelt längre. och jag kämpade. fy fan.

NOVEMBER

Jag blev ful och hånglade med David. Gjorde slut med M. Mådde skit, saknade saknade saknade. ville att allt bara skulle varit så som jag ville. Sen hånglade jag med David igen.

DECEMBER

Jag var ledsen och glad om vartannat. saknade saknade SAKNADE så jävla mycker ibland, var glad och kände att det var ju ändå rätt allt det här. Farmor blev sjuk. Besökte henne varje dag i en vecka, sen åkte jag hem till Linköping. Mamma smsade och sa farmor har somnat in. Men jag hann inte gråta eller vara ledsen för jag skulle skriva min uppsats. Hinner inte. stäng in stäng in stäng in. Fortsatte bara vara. Grät i sängen över allt som varit och som nu inte längre var.

NU. NÄST SISTA DAGEN PÅ DETTA ÅR.


Jag har mått sämre det här året än många andra år. Så mycket känslor som ville att jag skulle ta hand om dom. Som jag inte klarade av. Snälla tvåtusenfjorton... bli bättre. Jag ska försöka bli bättre, så kan du också försöka. Men just nu. fy fan va skönt med ett nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0