januari började året och februari kom därnäst

JANUARI BÖRJAR ÅRET
började året i mexico. bloggen fylldes av bilder från mexxan och vardagslivet började igen. 
Jag flyttade in i en ny korridor och invigde den genom att spy på golvet.....
 
jag vet inte så mycket mer än så. vad hände mer? jag var kär! men rädd varje gång jag såg susanna. den känslan.

FEBRUARI KOMMER NÄST 
Fick ångest när jag läste om att jag mått dåligt (bakis som tusan) och sen på bio med M och när vi kom hem var det fest i kärleksköket.. och jag ville då sova (pga mådde dåligt) och han stannade kvar: "vid 4 hade jag fortfarande inte blivit trött. sånt kan tydligen vara svårt när ens pojkvän umgås med någon "speciell"."
Kommer ihåg alla hjärtans. Eller varje fall dagen innan. Var med lite vänner, men kvällen blev sämst för jag visste att M var och åt med S och han svarade inte på mina sms. jag satt och grät hela bussresan hem.
Skrev att jag började bli säkrare.


Det här är alltså början på en slags sammanfattning. Måste försöka reda upp, förstå, lämna, gå vidare.
jag kommer dock knappt ihåg nåt om det inte står i bloggen?

 
pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0