in my life,

fredagen: hade en väldigt rolig och fin tjejmiddag. blev en massa öl och roligt tjejsnack innan vi begav oss till herrsittningen på nh. där vare också kul! snackade med kärlekskökare och kan ha råkat mikrohångla med victor.
sen åkte jag och helena hem och åt och sov. mMMm! 
 
bakis-hängde med Nisse (katten) hela lördagen. bak.i.s.
men botade det med lite rövin! sen tre-rätters på flamman. snodde med oss glas upp och fortsatte festen i köket. blev en hel del dans på borden och en hel del oklara hångel. 
dansade på flamman tills jag hittade någon som ville ligga och då ville jag det och så låg vi.
 
idag har jag bakis-hängt med nisse igen och sen i köket.
 
 
 
 
 
 
imorgon åker jag hem till sthlm, farmis är sjuk så mamma tyckte jag skulle åka hem.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0