f**KING problem.

Yo maddafakaaa.............. 
 
 
 
 
 
............
 
Okej. full blev jag ju.
bastu blev det INTE. den va trasig. synd sa vi och drack ännu mer öl ba. vid 10 åkte jag å en pojk till nh för att säkra en plats till eftersläppet på damsittningen. klockan 10 var det även typ 1 timmas kö in dit. så vi stod där 20 minuter sen sa vi fuck this och åkte hem igen. dit hade det kommit mer folk. bara killar eftersom alla tjejer var på sittning. sen kom tjejerna också. jag försökte starta ett dansgolv 4 gånger. lyckades 0. sorgligt.
drack åtta öl cirka och blev full. 
alla tjejer raggade på d, men jag snirklade mig in i ormnästet och score:ade. succes! 
 
kram å hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0