provsmakar livets heroin

Lördagmorgon i min soffa hemma i solna. Igår så var vi (trion <3) på trädgården kl 16, vi hängde på låset. vi drack öl, åt hamburgare, lyssnade på house, kollade in snygga hipsters och skrattade. Efter några timmar så gick vi över rälsen, upp för backen och vidare till gamla högbergs där vi fick en utskällning eller va det nu var. Efter lite öl och snack om feminism och monogami så nästan sprang vi därifrån.
vi gick till papa gallo för att det är en klassiker och det nästan inte går att förbi. Där drack vi öl och mina bästa personer fick äntligen träffa en ny himla bra person i mitt liv! Adela, du missade alltså Andreas igår.
Sen blev det lite strömming och sen en öl på Debaser. Efter den där ölen på Debaser var jag och cissi väldigt trötta.
På vägen hem sa Andreas att ni var roliga och att han tyckte ni verkade bra. men det är ju såklart, ni är ju bäst i världen.
 
Idag ska jag städa och sen bli bjuden på middag! jag slipper laga mat, så himla skönt! 
imorgon jobbar jag kväll och det ska bli så himla mysigt att hänga med bästa tjejerna på jobbet.
 
 
Längtar till popaganda.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0