Hej hej

Tänkte uppdatera er lite om livet.
I fredags var jag ute på Ekerö hormon chef med alla gulliga på mitt jobb. Det var en jävla massa brudsnack, god mat, vin, lekar, skratt och kramar. Dom är så fina att jag dör!
Sen åkte jag hem för att sova med någon nästan ännu finare (även fast han inte fattar vad kär är).
I lördags gick vi omkring på söder och fikade lite, men sen fick han ont i knät så då åkte vi hem för att äta sushi och kolla på film.
I söndags tränade jag och jobbade!!! Duktigt!
Tränade faktiskt i fredags också.....

Igår var jag på Ikea med kära papi. Köpte en byrå som jag tydligen ska sätta ihop. Hur nu det ska gå? Har ju liksom inget tålamod.
Just nu i denna stund sitter jag hos min frisör med färg i håret och har precis druckit kaffe och ätit en kaka. Sen ska jag äta lunch med Elin på jobbet och sen jobba. SEN ÄR JAG LEDIG I 2 DAGAR!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0