Att börja någonstans.

För exakt ett år sen hade jag bott i kärleksköket i exakt 1 dag. Jag skrev "..SÖNDAGSFIKA. fick hälsa på och träffa de flesta i min korre, dom verkar trevliga!". Jag hade INGEN aning om att killen som satt i den vänsta soffan längst ut hette Mathias. Att han och jag inom sex veckor skulle inleda någonting som nu är 8 månader och 15 dagar. Jag visste det inte ens när vi tillsammans åt frukost och kollade på Doctors. Jag hade ingen aning om hur jävla kär jag skulle bli i honom. Hur jävla bra jag skulle få må och hur jävla jävulskt jag också skulle må. Men det här inlägget är om BRA känslor. 366 dagar har jag känt M. För 367 dagar visste jag inte ens att han fanns. Det känns helt overkligt! Att jag inte skulle ha fått lära känna honom, hans familj, hans vänner, släkt. att inte fått vara i Åre, Tyresö, Östersund med honom......... Alltså. Sånt är så konstigt att tänka på! Så stora känslor. Klart man blir RÄDD! 
 
 
 
 
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Aet

ni är så söta!! både cissan och idan. så kära och så söta. <3

2013-08-22 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0