pissigt vårregn

den där våren är ju tydligen här eftersom det regnar och inte snöar. solen visade sig  för några dagar sen också, men sen dess har det varit grått.
Gick upp på vinden igår för att hämta en av alla vårjackor. det kändes rikigt bra måste jag säga!
 
I Tisdags var Adela  och Lisa här hos mig. Vi åt kyckling med ris, drack vin och åt ost. Sen kollade vi på bilder från 2007. Adela sov här och väckte mig innan hon gick till jobbet och sa Hejdå <3
Efter Adela hade gått så mötte jag upp Lisa i Västra skogen för vi skulle nämligen gå till Sophia Hemmet där hon skulle göra en c/p (eller lungröntgen som alla normala människor säger). Den var nog bra eftersom vi kunde gå när läkaren tittat på bilderna.
Lisa åkte till jobbet och jag gick till GIH för att snacka lite skit med Kim och kramas. På kvällen var jag hemma hos min kusin för att fika och gulla med Sixten. Kollade även i Jonas Crambys mexicanska kokbok, dog vad gott allt lät.
Igår jobbade jag kväll och det jag även idag och imorgon.
 
jaharå! det var det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0