oj oj oj sicken helg!

har haft en himla bra helg! eller.. fredagen var rätt vanlig. gjorde inte så mycket alls. Men! Lördagen! började med en löprunda, sen kom jag hem å fixade mig snabbt för kl cirka 10 var det champagne-frulle ute på gården! Alla hade tagit med sig nåt (jag å M stod för pålägg)! Va fantastiskt GOTT!!!!! Hembakat bröd, jordgubbar, vattenmelon, massa olika ostar etc etc... Efter 1.5 h konstant ätande och drickande dukade vi undan... nu skulle vi måla en flamman-märkesbacke! blev så himla fint! sen var det massa andra uppdrag tex; göra ett Ronja-vår-skrik från ett korridorsfönster, göra en tipspromenad, äta mjukost ur en tub sittandes i en badenbaden med leriga stövlar å en huvudbonad.... å massa mer. Vid sju skulle det vara sittning, å vid tre gick vi in för att...festa? Tänkte typ att det va långt till sittnignen... Men jasg minns knappt dessa fyra timmar? Tror att jag satte på en å samma låt (Gypsitronic) HELA TIDEN å dansade till den? Med Susanna. För nånstans i fyllan å villan så enades vi nog i det tysta om att försöka å vara "vänner" (mer eller mindre varje fall!). Sittningen var jättemysig! sjukt gOOd mat (grönärtssoppa, kött potatisgratäng & nån sås å sparris å sen nån efterrätt som iofs itne var så god mest konstig). Å roligt gyckel av urfadderiet, pils & fm. väldigt mkt lambo. jag fick stå när det var Sthlm upp på bordet... Å SJÄLVKLART när min kära pojkvän fick alla att säga Gökboet upp på bordet... jag var själv från gökboet och hade hotat honom med att bli arg om han gjrode det... nåväl... jag ställde mig, men som tur va började simon å lina skrika mathias upp på bordet då också så då fick vi stå där båda två........ tror det var en ganska grisig sittning.... Kärleksköket vann tävlingen som pågick under dagen (med alla uppdragen) å tacktalet var "bajen bärs å ansade penisar...."............ Jag hoppas fortfarande att det är en dröm att jag sagt så i en mikrofon. NåVäL..... Kanske också att jag hoppas att det är en dröm att jaag eftterrått skrek "DET VA DÄÄÄ BÄSTA DEEE BÄSTA DE BÄSTA VI HAR HÖRT!!!!!".......
 
Sen gick vi upp igen å jag var rätt full. Vid 12 tog jag Mathias å gick upp för att sova. Rätt bra tror jag för han kunde knappt sova å vid tre sprang han upp å spydde ner hela toaletten :)))) MyZiG nAtT!! 
 
Idag började jag rätt seg å bakis, gick ner på stan å åt med mathias innan han skulle ta tåget till Lund. Sen gick ajg hem å täntke lägga mig å vila men fastnade utanför i en soffa å solade istället, å det blev sen till en grillning å sen va de söndags-fika.
 
NU ligger jag här. sÅ himla trött!! Men nöjd å glad å ja! Imorgon åker jag också till Lund :) Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0