little darling, its been a long cold lonely winter.. here comes the sun.

helgen. första fredagen lördagen och söndagen som tjugofem. känns som helger när jag varit tjugofyra. 
Går tillbaka i arkivet. vad gjorde jag när jag fyllde tjugofyra? börjar läsa om april.. den tjugonionde skriver jag om min helg. den har tydligen varit lugn. inte alkohol-inkluderad för första gången på det året. och jag har sprungit. det är varmt och grönt utomhus. och jag har varit hemma hos maggan i hennes korridor. där gör Hannes ett musik-test på oss. Hannes och hans kompis. 
 
Så här i efterhand vet jag att jag och Hannes kompis kommer vara tillsammans. Och att vi idag på dagen ska ha varit tillsammans i fyra månader. Men då var han Hannes kompis som körde musikquiz med oss. Jag minns att en av låtarna var The Who.
 
Imorse lyssnade vi på The Who medans vi åt frukost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0