LISTA!

hur såg du ut för ett år sedan?
 
vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
tjena och efterbliven. Hatar dock ordet efterbliven, måste sluta säga så.
 
Har du någon fobi?
vägrar åka saker som går upp och ner (fast är det en fobi?)
 
Vad är det godaste du ätit hittils i veckan?
Maten jag och Adela åt på Wagamama i måndags. herregud. vi borde gå dit minst 1 gång i veckan.
 
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Mamma sa att hon blir så glad när jag kommer och hälsar på <3
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Kände mig väldigt nöjd med mig själv i måndags när jag hjälpte en patient som var mycket sjuk. han var så himla tacksam efteråt.
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Festen på lördag såklart!!
 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Håkan hellström - det kommer aldrig vara över för mig
Avicii -  I could be the one (mest för att den påminner om mexiko)
Lilla Namo - Höj volymen
 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Kollat på tv, lyssnat på podcast, facebookat, instagrammat, städat, sovit.
 
Har du gjort/kommer gör något i veckan som du inte gjort förr?
Var ju inne i obduktionssalen på St göran i veckan. något sånt sjukt har jag aldrig varit med om förut.
 
Vad oroar du dig för?
Framtiden, men vi pratade på jobbet igår om att försöka leva i nuet så jag försöker leva i nuet just nu.
 
Vem är den kändaste personen du sett på senaste tiden?
Tilde Fröling såg jag igår och förra veckan snicksnackade jag med förra TO på tv4.
 
Vad har varit mest förvirrande den senaste tiden?
typ allt eftersom jag sover så dåligt, blir väldigt förvirrad då jag är trött.
 
Hur ser dina senaste web-cam bilder ut?
 
Har veckan varit bra än så länge?
Ja, mycket bra! har haft himla roliga dagar på jobbet och efter jobbet också. och imorgon åker jag ju till Linköping.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

hahaha älskar listor

2013-04-12 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0