jag vet jag varit dum, helt bäng i stunder!

VILL OCKSÅ GÖRA EN LISTA! / HärMisApAn.

hur såg du ut för ett år sedan?
 
 
vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Statistik. (tragiskt).
 
Har du någon fobi?
Ja, men jag jobbar med dom...
 
Vad är det godaste du ätit hittils i veckan?
Hm. en sallad jag Anna å Signe gjorde! Med hallomi OCH mozzarella... like shiiis. 
 
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
ÖH.. Jag vet inte riktigt? Vad tråkigt....
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Idag när jag kunde räkna ut ett matte-tal :(
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Så himla mycket lördag! 
 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Petter - Tills döden skiljer oss åt.
Pacific! - Sunset blv. 
 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Som alltid; äta, dricka te, fejjan, instagram, candy crush :) :) :) 

Har du gjort/kommer gör något i veckan som du inte gjort förr?
på riktigt GRÅTIT över ett mattetal :D hihihi.
 
Vad oroar du dig för?
En hel massa som bara är saker i mitt huvud = sjukt onödigt! 
 
Vem är den kändaste personen du sett på senaste tiden?
Anette från solsidan? satt framför mig å mathias på g till åre..
 
Vad har varit mest förvirrande den senaste tiden?
HELT KLART STATISTIKEN!!!!!
 
Hur ser dina senaste web-cam bilder ut?
 
 
Har veckan varit bra än så länge?
Nej inte så värst. Har krisat med mitt psyke, har pluggat statistik (fast när det går bra är det liksom jättekul) och vädret har liksom varit kallt å grått.. Å idag regnar det ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0