HEJ NY VECKA OCH HEJ GLATT HUMÖR

i söndags var det vår i stockholm och vi satt på uteserveringar för första gången i år. Adela, Lisa och Jag gick från Fridhemsplan till Tanto, där slog vi oss ner för öl i SOLEN. Efter vi suttit där ett tag så gick vi vidare, dock i blåst denna gång, till Medborgarplatsen. Där drack vi mer öl och pratade ännu mer om livet. Det bästa som finns är att snacka skit med bästa kompisar <3 (skit och skit.. en hel del allvarligt också för den delen).
Igår efter jobbet var jag helt SJUKT trött. skojar inte alltså, herregud. Jag åkte till Sickla, somnade och blev väckt av Pappa som kom hem efter jobbet. Åt mat, sen läste jag tidningar, drack te och kollade på Borgen.
Idag är jag ledig och har hittitls inte åstadkommit någonting vettigt eller jo jag har ju lyckats tvätta 3 maskiner i alla fall.
 
På Fredag är det löning och en dag som ska firas! Jag vill äta middag på La neta, spela boule, dricka öl på Ugglan och sen är den Fredagen gjord!
På Lördag ska vi äta BRUUUUUNCH på Rival. HUR GÖTT!? (vi måste boka bord!!!!!)
 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0