freedom is just another word for nothing else too lose.

jäklar vad GRÅTT det är ute? hej å hå.. INTE mysi. det regnar också. Älskar när det regnar å jag ska till skolan! Blöt i G-huset i 3 timmar är va jag vill! / Glada tjejen.. 
Nä men..... att det regnar betyder varje fall att det inte snöar = nu är det INTE VINTER LÄNGRE. Å det är ganska varmt ute. igår när jag å mathiuasusu gick på prommis (Till affären..) halv åtta vare ändå typ 14 grader? SKöNt vaa deeääääääää.....
 
 
Nej nu ska jag... göra...nåt...nödvändigt. nej det ska jag inte. ska snart till skolan. Det får fan räcka! vad begär ni av mig? :(
 
Ikväll är det tjej-kväll i <3köket. vet inte om jag villl gå. jag vill i så fall veta exakt vilka som ska gå. Ifall det är en viss person som ska gå vill jag inte gå! SÅ DE SÅ // Cissela 5 år. 

måste lyssna på låtar som gör att min kropp tror att det är typ fint väder etc ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0