freak,

torsdag idag då. tänkte först skriva onsdag... jag har INGENTING att göra skolmässigt. Så jag SOV TILL TYP HALV 12. inte helt ok, men ändå lite. Gick upp å åt lunch med Matte å sen när han skulle cykla till skolan sprang jag med. Lämnade av honom där å sprang vidare.......... det var ganska jobbigt men ändå skönt! sprang ganska sakta men ändå i 50 minuter... sen gick jag hem, duschade å la mig på ballen å läste å lyssnade pod! EgEnMyZ. Nu ska jag snart gå ner å dricka en öl i sOOOlen å sen ta mig till skolan där det idag är Ölstopet = man sitter utomhus å dricker öl. å Urban Cone kommer att vara där å spela! Så det blir myZzzzzzzzzzzzZZ. 
 
 
IDAG KÄNNER JAG MIG GLAD! det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0