you can count on me.

alltså! ibland förvånas jag över hur läskig jag är.. igår på den där spelningen tog det kanske 0,01 sekunder sen hade  jag scannat av stället för att se vilka jag kände (IGEN.. inte kände personligen alltså! vilket skämt!) varje fall... å ja där står ju hon i min klass som är lesbisk hej hej (ok, henne känner jag kanske lite personlighen) och där borta står ju han som är sjukt smal som alltid har på sig en mörkblå mössa, pluggar med den å den å pluggar det å ja.. Å där sitter visst JAGKANOMJAGVILLs EX. hon va inte så snygg.......
 
 
men varför kan jag ens komma ihåg människor som inte ens vet vem jag är? hur läskig är jag? hur lite till liv har jag? Sen skulle vi träffa Lars å Johan ju, å han johan hade jag förvisso träffat 1 gång innan lite snabbt å väldigt full, men det va typ MEN HEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ (innan jag kom på att ahjuste... jag känner inte dig.. du kommer säkert inte ens ihåg mig..det är bara jag som har ett cpminne.. Så presenterade jag mig istället)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vem är jagkanomjagvill? det känns som att du kommer berätta jättemkt för sen.

meeen aaaa sånt där är läskigt. det värsta är att jag brukar glömma bort att jag egentligen inte känns personerna, liksom, tror att jag gör det eftersom jag vet så mkt om dom och vill liksom hälsa på dom och prata med dom när jag ser dom men måste hejda mig för att inte bli inspärrad? deeet är some scary shit. puss!

2012-09-26 @ 16:05:00
Postat av: A

haha men va! vet du inte ens vem jagkanomjagvill är? herreminmössa!


ja jag vet! det är freaky.. men så himla kult att stalka folk ju??

2012-09-26 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0