we look so good

kräftskivan i fredags var SÅ HIMLA KUL! åh. middagen var urmysig, å det snapsades å sjöngs å skrattades. Sen rensades allt bort och vi festade till det istället. Slutade med dans och skriksång i soffan till Broder Daniel. Vackert.
Sen cyklade vi till Rejvet. å det var sjukt mycket folk! Gick nästan inte att dansa.. å då hittade jag någon att stå stilla med lite istället.
 
igår var jag himlans trött. sov å var hemma hos Anna å Svante å åt god mat å kollade på film.
 
idag har jag färgat håret. nu är det typ ... mörkblondrött? kanske? svårt att säga.. jaja, kände för att göra nåt med mig själv. Såja.
har även pluggat lite idag. duktig är JAG.. (peppar mig själv)

ska fortsätta plugga nu för om en och en halvtimma är det Söndagsfika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0