träning...

har inte sett han som är snygg på gymmet sen förra gången jag såg honom där. alltså sen fösta gången jag såg honom där. BRA.. och anus. kul att kolla på snygga. oj vad ytlig jag är..
 
alltså.. vet ni ens hur svag jag är förresten? det är jättejättejättelöjligt. för jag är nämligen JÄTTESVAG. mina axlar å armar pallar nada. igår sprang (å lite gick) vi i cirkus 50 minuter.. å sen tränade vi lite styrka. men jag DÖR ju å vill helst SKRIKA Å låta som en sån där riktigt stark, musklig kille: UTAÅÅÅÅÖÖÖH!!!! men ehnej.
 
 
Hur länge måste man träna innan man orkar springa en mil tror ni? Jag är i extremt dålig kondisform... å dör typ döden på bandet just nu. men skulle kännas så himla KUL om jag klarade av det :) :) :) :) :)

Kommentarer
Postat av: A

bra att träna men du behöver ju inte utsätta dig själv för nära-döden-upplevelser haaallåå

2012-09-26 @ 16:18:25
Postat av: C

ordet träning försätter mig i en näradödenupplevelse..

2012-09-26 @ 16:20:24
Postat av: a

shiet ida kommer bli chockad över alla inlägg du skrivit. hoppás att hon får prestationsångest och skriver lika många till mig.

2012-09-26 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0