till dig från mig

eftersom jag också vill vara snäll mot Adela och inte vara sämre än Cissi så ska jag också skriva några inlägg, men jag kommer tidsinställa dom eftersom jag inte kommer ha tid att blogga förens på typ lördag?
 
idag har jag varit och klippe mig, vet dock inte om jag är nöjd eller inte. får se om mina lockar verkligen kommer fram. kommer nog bli bättre när det är liite längre, jag får ha lite tålamod helt enkelt.
sen efter den lilla klippningen så gick jag på stan för att hitta någonting att ha på mig på fredag, men jag hittade egentligen bara en grej som ar riktigt bra. världens kanske fulaste halsband! Cissi kommer få ett av dom, så är vi lika fina!
sen åkte jag till jobbet för att jobba lite. och mitt i alltihopa så blir vi sugna på något sött så då bakar jag lite kladdkaka! hoppas nattpersonalen blev glada också.. hehe
nu är jag hemma igen och gör ingenting.
ska sova snart för imorgon jobbar jag dag och det har jag knappt gjort på 2 veckor. knäppt schema!
imorgon efter jobbet ska jag träffa Malin, äta lite mat, dricka lite vin och färga lite hår.
på fredag efter jobbet åker jag till Linköping!!! kommer bli superskoj, som vanligt!
 
puss och kram

Kommentarer
Postat av: A

tack Ida! ska hålla utkik här :)

fan va kul för dig då Ida, åka till linköping! tycker att vi också ska äta mat och dricka vin - nästa vecka! :)

2012-09-27 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0