new day

idag har jag tvättat en massa tvätt så mina kläder är rena och fina, medans min lägenhet fortfarande ser ut som helvetet. det luktar konstigt också, vet dock inte vart denna konstiga lukt kommer ifrån.
jag har även motionerat!! man måste helt enkelt vara fin i mexico, det vet ni ju.
min kära jobbarkompis är en sån där tjej som springer halvmaran och äter jävligt nyttigt hela tiden så jag har fått ett frukosttips av henne. here you go: havregrynsgröt med kakao. med mjölk och banan till! himla gott, proa det vettja.
 
jag ska snart hem till mamma och pappa för att göra min gulliga pappa lite sällskap när mamma inte är hemma. jag ska laga mat så han tycker om mig extra mycket. hehehhheheeeeeeeeee..
den jobbar jag hela helgen!
 
tjo o tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0