man ba "hej älskling"... och fortsätter.

hehe, fick precis ett sms skickat till mig av någon som tror jag är någon annan. Antar jag? För sms:et lyder som sådant "Hej Gullis (OCH LIKSOM BA HÄR I SMSET... hur många kallar mig gullis? KANSKE du Adela hahaha! varjefall...) Hur mår du? Jag ringde och fick tillslut mailet från skatteverket. Det är inte ok att omvandla anställningen till fakturering, som jag lite misstänkte.. Så nu får jag hitta en annan plan:) puss" 

Visst borde jag inte svara på det där? Typ "HEJ ÄLSKLING. vad synd. (fattar nada men endå, tråkigt för dig) puss älskar dig ska vi gifta oss?"
 
okejnä. fan. inte ofta någon skickar sms fel nu förtiden va? 

Kommentarer
Postat av: A

Ja men snälllaaaa svara exakt så som du skrev!!! om inte så tycker jag iaf att du ska skriva att människan skickat fel stackaren hahah

2012-09-26 @ 15:54:50
Postat av: aaaaa

och ja.. jag brukar skriva gullis till dig ;)

2012-09-26 @ 15:55:20
Postat av: C

hahaha, ja jag kan kanske skriva hej det är inte mig du söker hejdå.

klart du brukar jag är ju asgullig.

2012-09-26 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0