l.i.f.e.g.o.e.s.o.n

hejhejhallådagboken. idag är det [äntligen] fredag.
 
och det är höst. igår när jag gick ner och handlade var det kallt, men mysigt. löven är fina. det luktar gott. och jag gillar hösten. FÖRUTOM att jag blir typ bergådalbanig i mitt humör? det svänger.. är SUPERGLAD varvat med SUPEROGLAD. vet inte vad jag ska göra.. stå ut? lyssna på glad musik? igår åt jag fyra nybakta kanelbullar (det är fint att bo i korridor när folk bakar å typ TVINGAR en att äta...). Nåväl. höst & depp. höst & glad. Normaltillståndet för människor är iofs inte att alltid gå runt å vara glada. det är väl att åka bergådalbana......
 
nåväl. det värsta just nu är att jag har så fruktansvärt mycket mardrömmar. VARJE NATT. å jag vaknar typ varje natt å mår dåligt, å måste sen försöka somna om. I drömmarna blir jag typ mördad, dumpad (???), jag springer och ropar efter hjälp..ingen vill hjälpa mig. jag vill gömma mig men folk hittar mig.. usch. det är hemskt.
 
nu ska jag gå å gymma istället. å sen måste jag plugga. sen vill jag göra...INGENTING. jag vill ingenting. orkar inte umgås, men orkar ännu mindre vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0