kvantitet framför kvalitet

Juste. sitter alltså å kräker ur mig (spyr ur mig låter kanske bättre men jag vill inte att det ska låta så bra) massa blogginlägg här nu. varför? för att jag är så jävla bra vän. helt enkelt. jag är så snäll! roar en gammal vän i jobbnöd. 
jag själv skulle ju kanske kunna studera lite.. men jag har ju fan mensvärk!!! man måste väl få vila lite då? tycker jag.
 
 
aja. inläggen är väldigt mycket kvanti framför kvali nu då. så tänkte jag att det brukar ju inte vara världens högsta kvali ändå, så då fortsätter jag köra här nu då! 

hoppas att du sitter med en kopp te å njuter på ditt jobb nu.

Kommentarer
Postat av: A

Tacktacktack jag njuter

2012-09-26 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0