kanske för jag hade glömt vad poängen e med allt här

den enda musiken  jag lyssnat på sen förra lördagen är Säkert!
lyssnar på alla låtar om och om igen och tänker på hur hösten var 2010 och hur den här hösten kommer bli. och kanske på alla andra höstar också. vaknar på morgonen, solen lyser in och man riktigt ser hur krispig luften är ute. precis så där hösten är (fast egentligen bara på film).
läser kärlekstexter, blir både ledsen och rädd på samma gång. tänker lite till och inser att jag måsta tuffa till mig och förstå att livet inte alltid blir som man vill. ibland får man ta hårda smällar, men aldrig glömma att saker och ting går alltid över, det går alltid över (när jag gjorde min tatuering så tänkte jag att precis så skulle jag tänka när jag tittade på den, men det berättar jag inte för folk när dom frågar, men ibland betyder den faktiskt ingenting).
så jag ska sluta vara rädd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0