jag hade haffat guzz när jag rökte

snart ännu en vecka ÖVER. den här nya kursen är...mycket. (oj vad mkt å ofta jag klagar över skolan..hihi). varje fall.. IGÅR började jag träna :D jag å anna gick till gymmet å sprang 40 mintuer å sen testade vi lite olika mackapärer (dom där maskinerna... ehhh). vi var sämst på det. så idag har vi skaffat instruktör. 
så snart ska jag träna. igen. har lite träningsvärk fårn igår.. MMM..SKÖNT...... måste bli fit för fajt till Mexxxan. vill ha helg nu.. vet inte ritkigt vad jag ska göra dock. det är förfest här i korren, lars ska kanske ha fest å annars finns det alltid någonting annat som händer.
 
Nästa helg kommer Ida hit & vi kommer att ha 90talsfest i korren å sen gå ner till Flamman. Har ju typ inte varit där än (20 min räknas inte). 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0