IDAG ÄR DET FREDAG! men jag känner det som att det är typ.. tisdag.

när man är student har man noll koll på år månader dagar veckor timmar minuter å sekunder. ibland. jag vet varje fall att jag om 1 vecka har salstenta. KUUU(K)L! hehe..
 
i onsdag var jag på KALAS! det var kult. först var vi hos Weppe å lyssnade på gamla dängor, nya dängor samt lite balkan-musik. sen cyklade vi vidare i natten till Cloetta Center å drack öl å snackade skit. sen cyklade jag visst å sov i Berga "vi fick inte gå för långt
men vi gick vilse där bland snåren då och då när lilla berga blev för trångt" <- Lasse W. 
sen var jag astrött på torsdag å pluggade inte ett skit. hängde med Robban istället. vi bakade paj å kollade på film.
 
 
NU SKA JAG TILL SKOLAN! SEN ÄR DET KRÄFTSKIVA MED KORREN! ska bli så KUL!! sen ska vi dra till REJVFEST i skogen!!!!!!!!!!!! kan faktiskt bara bli bra.
 
just idag är jag glad
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0