i am writing songs about hate.

hejhejhallåbloggen. 
 
i fredags så åt jag middag med korridoren å sen gick vi till flamman. hade en väldigt kul kväll! 
lördagen spenderades i staden med Anna. fikade lite å så. på kvällen kom anna lars olle å calle hem till mig å så drack vi lite. sen gick vi ner på stan å tog några öl.
 
 
sen har dagarna gått å gått bara. igår natt vaknade jag (har fortfarande mardrömmar!) av att jag typ panikgrät. var så jävla hemskt. jag hade svårt att andas för att jag gråtit så mycket i drömmen. uäh. sen gick jag till skolan och hade ett världslätt seminarium. åkte hem. SOV. tränade. åkte hem å åt nudlar i turbofart. träffade Anna på stan. vi skulle gå på konsert! se Solander. det var SÅ BRA! på NH var det liksom bara sittplatser, så vi satt i en soffa längst fram. med tända ljus. å bandet var så mysigt. han som sjöng var rolig, bra å snygg. å övriga bandet var också så mysigt! 
Mmm! Satt där i soffan med ett glas rött å kände hur jag MÖS..........
 
sen gick vi å tog en öl med lars å johan. sen åkte jag å anna hem, jag ville ju se svenska hollywood fruar. hehe.
 
 
nu ska jag nog iväg till stadsbibblo. kanske. eller så läser jag lite hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0